Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Φροντίζοντας ένα χαμένο νεογέννητο δελφίνι!

Πηγή : Reuters.com






3 σχόλια:

magda είπε...

Απίστευτο Κώστα!!!!
Τι τρυφερές φωτογραφίες!!!
Με τι αγάπη το κρατάς!!!
Είναι πολύ συγκινητικό!!
Θα έπρεπε να κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
Κάνε ένα βιντεάκι.Το αξίζεις, να σε καμαρώσει όλος ο κόσμος.
Δεν είναι συνηθισμένο θέαμα.
Συγχαρητήρια απ την καρδιά μου!

Κώστας Ανδρεόπουλος είπε...

Δεν είμαι εγώ στη φωτο Μάγδα. Εγώ είμαι ομορφότερος χαχαχα!
Το συγκεκριμένο post είναι από το reuters.
Πάντως είναι όντως συγκινητικό και αν τύχαινε σε μένα, θα έκανα ακριβώς το ίδιο.
Καλημέρα.

magda είπε...

Κώστα μου συγγνώμη, με συνεπήρε τόσο η διάσωση, που νόμισα ότι είσαι εσύ!
Αλλά και που το ανάρτησες, είναι σπουδαίο!
Καλημέρα

ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΖΕΥΓΑΡΙ !!!

Όπως είπε κι ένας σοφός :

"Η θάλασσα δεν πνίγει. Εμείς πνιγόμαστε σ΄αυτή"

Αν πας για απαιτητικό υποβρύχιο κυνήγι μονάχος, οι πιθανότητες ενός επικίνδυνου περιστατικού είναι αυξημένες...

Γι΄αυτό βρες κάποιον με τις ίδιες δυνατότητες με σένα και απολαύστε το υπέροχο χόμπι μας....